Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

18 april 2012

Nytillskott i träningsgarderoben

Kampanj på Salomon hos Addnature kan man ju knappast motstå... Salomon är min absoluta favorit när det gäller löpartights såväl sommar som vinter, så jag slog till på ett par W's Trail III 3/4 tights. Förvisso fjolårsmodell, men det duger gott åt mig!

Helst av allt skulle jag vilja springa i sköna löparshorts på sommarhalvåret, men de jag vill ha, som går en bit ner på låret, verkar bara göras för killar. Varför är det så egentligen? De enda som tagit sitt förnuft till fånga på tjej-sidan är Houdini, men jag har tyckt att 799 kr är liiite för dyrt för ett par shorts (även om jag skulle kunna gå hel och ren i säkert en vecka utan att tvätta bara med hjälp av min Houdini-garderob, så de har ju fått mig på fall förut, men oftast på rea). Men hej, vilken tur jag hade, för nu hux flux så var det halva priset på dem! I snygg Planet Purple-lila också, tjoho! Så ett par superdupermegasköna W's Trail Shorts blev det också! Med dubbla fickor till på köpet.


Nu ska här springas! Eller ja, så snart det blir shorts-väder alltså ;-)

Etiketter:

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej! Jag beställde också ett par 3/4 Salomon tights! Skitbra pris!!
Var köper du dina Houdini kläder?
:)

23 april 2012 kl. 09:27  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Ja, visst var det! Houdini köper jag oftast på Addnature, men annars även på Uteliv i Linköping.

23 april 2012 kl. 19:19  
Blogger Magdalena sa...

Tack för tights tipset; det var tack vare detta inlägg som både jag och Coyntha köpte våra! ;o)
Springer du Lidingö Ultra nu på lördag? Annars ses vi i juni! Ha en bra dag!

25 april 2012 kl. 08:25  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Hihi, kanske borde börja begära provision från Addnature :-) Ska inte springa Lidingö Ultra men ska kanske försöka komma på långpasset nästa söndag. Kanske ses vi då!

25 april 2012 kl. 20:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida