Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

21 mars 2012

Vilodag och vårtecken

Idag har jag varit riktigt seg ända sedan väckarklockan ringde! Tur för mig att vilodag stod på programmet... Annars hade det nog blivit det ändå. Finfint väder var det ju i allafall och lunchpromenaden var riktigt skön, till och med lite svettig!

Efter jobbet gick vi en sväng längs strömmen där vi inte gått förut, bara för att få lite mer friskluft och gå på upptäcksfärd. En del för oss otrampade stigar hittades, och tonåringarnas partyplatser... Men just då var det lugnt och nästan idyllliskt.


Man blir nästan lite drömsk...


En stund senare sprang vi på lite vårtecken också.


På vägen tillbaka hälsade vi på några rådjur.

Faktiskt precis en sån vilodag jag behövde. Jag fick också använda skrattmusklerna lite i bilen på vägen hem när det vankades lokalmusik i P4. Måste bara dela med mig av Glesbygdsrebellerna. Tyvärr är inte början med i den enda videon jag hittade av låten de spelade, och det var faktiskt den som var bäst. Det här är östgötahumor på hög nivå...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida