Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

16 mars 2012

Tjejmarathon - 3 månader kvar!

Har ju gått och klurat en längre stund angående Tjejmarathon och om jag ska hoppa på eller ej. Eller ja, just nu gillar ju inte det Onda Knät att hoppa, men ni förstår... Har tänkt att om jag är sugen fredag den 16 mars, när det är tre månader kvar till start, då anmäler jag mig! På vinst och förlust!

Sugen har jag varit länge, och så även idag, även om joggingturen igår gjorde mer ont än jag hoppats. Så nu är jag anmäld! Känns rätt läskigt men jag tröstar mig med att det är ju för en så god sak och även om jag tvingas avstå så är det ju fortfarande för den goda saken anmälningsavgiften är betald. Jag räknar med att jag kommer vara en av de långsammare i detta lopp, men nån måste ju ta på sig den rollen också. Hoppas däremot att jag på kuppen faktiskt blir lite uthålligare, får en fantastisk upplevelse och kan samla in många välbehövliga kronor till behövande kvinnor i Kongo.

Återkommer i kommande inlägg om insamlingen!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida