Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

29 augusti 2012

Välbehövlig vilodag väntar

Nog för att jag trodde att jag skulle vara trött idag, men SÅHÄR trött?! Tror tanten håller på att bli gammal eller nåt... Halvsov i bilen både till och från jobbet (nej, det var inte jag som körde!) och det krävdes extra energi för att hålla hjärnan någorlunda vaken bakom skrivbordet. Puh... Och då kom vi ändå hem från avtackningen igår innan dygnet övergått i ett nytt.

Det enda som väckte mig lite var träningen. Sur och grinig och hungrig var jag innan, men lite mooooves gör nog tusingen alltid susen! Dessutom filmades vi idag (eller mest instruktören Sara som skulle söka till ett konvent), då måste man ju lura inte bara sig själv utan också omgivningen att man är pigg och duktig :-)

Nu är det i allafall dags för välbehövlig vilodag imorgon. Kommer firas med ett extratillkommet inslag: Landskamp i basket. Har faktiskt aldrig sett basket live i Sverige, bara i USA, så det ska bli kul! Hoppas bara att sömnen inte blir alltför mycket mer lidande. Jag tänker kompensera/förebygga storslaget idag och krypa till kojs redan nu, och läsa en bra bok tills den trillar ur händerna på mig. Bästa sättet att somna!

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous bureborn sa...

Ja jösses vad man kan vara sjukt trött ibland. Själv höll jag på att somna vid skrivbordet under gårdagen och lyckades nätt och jämt ta mig till vilrummet innan ögonen slog igen.
Lycka till på tjejmilen i morgon!

31 augusti 2012 kl. 21:59  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Vilrummet är en välsignelse ibland! Tack! Persade i allafall, så jag får väl vara nöjd.

1 september 2012 kl. 20:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida