Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

22 augusti 2012

Dubbelpass

Velade faktiskt lite idag med om jag skulle träna. Dock inte lika mycket som igår. Kroppen protesterade inte heller. Kanske för att jag inledde med bästa gladpasset, ShBam med Sara :-) Att man kan bli så glad av musik, höftrullningar och rumpskak! Även om det var lite trångt för min smak.

Insåg sedan inför andra passet, nytt försök på CXWorx, att jag nog borde tagit med mig en handduk. Är det bara jag som svettas floder när jag tränar??

Nåja, såg en och annan med nån svettdroppe i pannan.

Bättre betyg för CX den här gången. Nu visste jag vad som var att vänta, och nu var det en bättre instruktör. Kommer definitivt att kännas i mage och rumpa imorgon! Gött!

Fyra dagar i rad med träning har det blivit nu, så därför blir det nog två vilodagar i rad nu. För på lördag är det farttest. Eller, faktiskt tävling! Kraftloppet. Inte hela, även om det skulle vara fränt att göra nån gång, men en delsträcka av de tio. Vi har faktiskt fått ihop ett avdelningslag på jobbet (med viss förstärkning utifrån). Kul kul, ska det bli! Det ryktas att det blir limegröna lagtröjor så då får det nog bli de knalliga gula Adizero Boston till.

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Ingmarie sa...

Bra jobbat och vad spännande med lopp! Det märks att du är på "rätt väg" nu. :-)

22 augusti 2012 kl. 23:24  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Tack! Jag är nog faktiskt nästan "tillbaka" t o m...

27 augusti 2012 kl. 19:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida