Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

27 augusti 2012

Tjejmilenvecka

Även den här veckan är det tävling inbokat. Tjejmilen på lördag. Jag har inte varit så sugen men nu känns det som att luften inte är så klibbig och fuktig längre. Efter lördagens lilla test så tror jag också att det faktiskt skulle kunna finnas chans att persa till och med. Om jag tar mig i kragen och sköter mig. Så här är det tänkt att veckan ska se ut:

Måndag: Oplanerad vilodag (är seeeeg som kola idag efter alltför lite sömn förra veckan)
Tisdag: Lunchlöpning. Troligtvis mellanvarvet med en extraknix, ca 8,5-9km. Sedan avtackning för förra chefen på kvällen, gääääsp vad trött jag kommer bli (även om hemfärd är planerad till kl 22)
Onsdag: Core + ShBam. Sent telefonmöte med USA...
Torsdag: Morgonmassage. Vila, ev inhandling av färgglada löparshorts, hehe
Fredag: Vila eller kort fartrunda på bara nån km. Uppfärd till Stockholm och hämtning av nummerlapp och sånt. 
Lördag: Hotellfrukost och sedan: SPRINGA som en tok runt Djurgården :-)
Söndag: Hemfärd, födelsedagsfirande för svärmor och så en tur på MTB eller racern, beroende på väder.

Däremellan också lite yoga när tillfälle bjuds.

Utöver det så hade jag först tänkt skriva att jag ska sova mycket. Inser sedan att det nog får bli "sova så snart tillfälle bjuds". Med både sociala och arbetsrelaterade kvällsaktiviteter planerade så får jag nog vara nöjd med det jag får.

Slänger sedan in extra mycket frukt och grönt på tallriken, en skvätt rödbetsjuice till frukosten (sägs ju öka uthålligheten, hehe), lite lagom påfyllning av vätskedepåerna på torsdag och fredag, och hoppas sen på det bästa. Toppar nog med knalliga kläder och svängig musik. Hej hopp!

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Anonymous Snorkkis sa...

Jag gillar den biten om "hotellfrukost" bäst :) . Och vilket fint armband i föregående inlägg!

28 augusti 2012 kl. 18:21  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Tack! Hihi, visst är det kanon med riktigt rejäl frukost :-)

29 augusti 2012 kl. 20:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida