Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

3 juli 2012

I promenadtakt

Jag tar fortfarande det lilla lugna. Borde nog ta det lugnare än jag gör säger vissa. Men för en stressad ekonom hade det nog varit värre att vara hemma och "ta igen sig" än att jobba när man kanske inte borde. Värsta puckeln verkar vara över nu, och lagom till dess verkar sommarvädret ha kommit i allafall tillfälligt. Tog med mig sambon på en skön kvällspromenad i alldeles lagom takt. Bara att få räta ut ryggen och inta någon annan position än kontorsgamnacken var riktigt skönt. Syre och blodgenomströmning (om än väldigt måttligt) är ju aldrig fel så länge man kan stå på benen av egna krafter.

Mot nya tag!

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hejsan!
Vi kanske borde ta en powerwalk tillsammans?
Vi bor så nära..
Jag jobbar också nästa vecka och då är jag i Linköping om du vill ;)
kram

4 juli 2012 kl. 13:52  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Halloj!
Absolut, låter som en plan. Powerwalk är ungefär vad jag orkar just nu. :-)
Maila mig på blue.malin (at) gmail.com så bestämmer vi nåt. Ha det bra!

5 juli 2012 kl. 07:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida