Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

10 juni 2012

Att minnas och att glömma

Förra helgen och början av veckan var jag och sambon i Nice. Strosade runt. Tittade på folk. Joggade tidigt på morgonen innan det blev för varmt. Njöt i solen. Sov mycket. Åt gott. Gjorde små utflykter. Blev lite brunbrända. Tittade på gigantiska båtar. Hade det allmänt gött och mysigt. Minnen att bära med sig.




Resten av veckan som varit vill jag däremot helst glömma. Jag vill faktiskt inte ens skriva om den. Bäst att bara gräva ner och hoppas den aldrig återuppstår.

Nu måste jag istället fokusera. På nästa helg och hur jag ska genomföra. Besluta. Om nästa helg och om jag ska genomföra. Känna efter. Men inte för mycket. Bara sådär lagom och förståndigt. Om det går...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida