Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

27 maj 2014

Ego-spring

Maj har innehållit mycket, men sannerligen inte mycket spring. Alldeles, alldeles för lite faktiskt! Imorse fick jag äntligen till en liten runda. Hade tänkt mig (baserat på gårdagens väderprognos) att den skulle bli solig och sådär ljummet försommarvarm. Men vaknade till moln, åtta grader och nordanvind. Det hindrar ju såklart inte lite spring, men den lilla selfie shoot jag hade med mig själv som uppvärmning blev inte lika idyllisk och pittoresk som jag tänkt mig. Den blev helt enkelt lite mer vardag istället. De bästa bilderna har hamnat på Instagram, men så här såg det också ut i en östgötaskog imorse (med gamla trotjänaren Garmin som stativ till IPhone...):


Foto: M. Eklund

Som en höjdhoppsansats. Foto: M. Eklund

Var är löparen? Foto: M. Eklund

Lite tjejigt flaxande. Foto: M. Eklund

Ännu mer tjejflax. Foto: M. Eklund


Något sammanbiten. Foto: M. Eklund

Suddig i kanten. Foto: M. Eklund


Söndagspromenad? Foto: M. Eklund

Med gräs i nyllet. Foto: M. Eklund

Med risk för fotledsbrott?? Foto: M. Eklund


Huvudlös... Foto: M. Eklund

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Snorkkis sa...

Det ser väldigt somrigt och fint ut ändå! Ha en fin helg!

29 maj 2014 kl. 05:35  
Anonymous Ingmarie sa...

Coola & fina bilder!

31 maj 2014 kl. 22:06  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Tack!

1 juni 2014 kl. 19:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida