Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

12 januari 2013

På önskelistan: Icebug Anima BUGrip

Var länge sedan jag kände sug att köpa löparskor, för jag använder dem ju inte så ofta så här års, särskilt inte nu. De senaste veckorna har man ju dock nästan behövt skor med broddar för att kunna röra sig någorlunda riskfritt och det skulle nog inte sitta helt fel med ett par sådana här:

Bara det att de är snygga liksom! Jag har tidigare varit övertygad om att Icebugs inte är något för mig, de har varit för breda i lästen och inte alls passat mina fötter. Men när jag testade att sätta foten i denna modell så insåg jag att de breddat sortimentet ordentligt sedan jag försökte sist. Modellen känns liksom Adidas-ig på något vis, vilket ju passar mina smala fötter. Riktigt skön sko faktiskt, även om jag inte har en aning om hur den faktiskt funkar att springa med. Och eftersom jag inte kommer springa något i vinter (om inte min hamstring mirakulöst express-återhämtar sig) så får jag faktiskt hålla hårt i plånboken och låta dem stå kvar på önskelistan tills nästa halksäsong. Dessutom är de ju vansinnigt dyra, så broddar får räcka åt mig i vinter. Men skulle ändå vilja ha :-) Inget är som träningsshopping!

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh Icebug - kärlek! Fast Anima är inte nåt för mina fötter som behöver lite mer stöd och dämpning för att palla isfrusen asfalt. Men ursnygga är det verkligen!

12 januari 2013 kl. 18:38  
Anonymous Sofia - ett bättre du sa...

Ahh, ett par sådana köpte jag förra året... har tidigare vintrar bara kört bed broddar, men snacka om skillnad med riktiga vinterlöparskor!!! Så sköna att springa i och man halkade inte någonting!

13 januari 2013 kl. 11:29  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Jag gillar lite dämpning, så det låter ju som nåt för mig, onekligen ;-)

13 januari 2013 kl. 19:09  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Det verkar som alla som har dem är nöjda. Sambons utlåtande var också supergrepp!

13 januari 2013 kl. 19:10  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida