Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

8 juli 2012

Näst bästa

Vet inte vem som sagt det till mig, men nån är det: Om man inte kan utöva sport så är det näst bästa att titta på sport. Jag kanske modifierar det till att läsa om sport också (även om jag också har tittat på sport). Eller i allafall läsa om träning. Det kan jag nog göra hur mycket som helst tror jag. Förutom de vanliga bloggarna hittade jag också denna godbit idag. Vem vill inte prova näsandning liksom?? Jag menar, jag som har svårt för det till och med om jag powerwalkar. Undrar hur lång tid det skulle ta innan jag anpassat mig så jag kan springa medelst endast näsandning. Kan bli en rolig syn för omgivningen om inte annat!

Har också följt några bekanta som simmat Vansbrosimningen idag. TV4 Sport visade till och med live från Vansbro, tätspurten var riktigt spännande! Verkar tyvärr dock inte finnas på Play. Fyra år sedan jag själv låg där och plaskade, och blir lite sugen på att simma mer framöver. En crawlkurs kanske?

I den fuktiga värmen som hänger över omgivningen så längtar jag till fjällen, även om det verkar vara minst sagt fuktigt där också. Men väldigt hälsosamt enligt Jerry K och Scarfell:


Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida