Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

16 december 2012

Det gick!

Jag trodde det faktiskt inte själv. Att jag skulle fullfölja julkalendern under den gångna veckan. Har befunnit mig i Orlando i Florida på tjänsteresa och det brukar innebära långa dagar. Samtidigt som man ju blir så kvällstrött därborta pga tidsomställningen. Bästa chansen att få till träningen är därför på morgonen, men eftersom mitt sömnbehov för tillfället är rätt stort så hade jag lite på känn att jag kanske skulle banga någon lucka.

Men jag klarade mig faktiskt. Även om jag måste erkänna att luckorna inte alltid var så ansträngande. Men nyckeln var, precis som jag trott, att klara av dem redan på morgonen. Det enda som inte riktigt blev som planerat var yogan i veckan som jag inte hade plats att göra nånstans på rummet, och ville inte gå ner i hotellgymmet och humma och ha mig. Så lördagens planerade powerwalk fick byta plats med yogan, som jag istället, mycket välbehövligt, "öppnade" när jag kom hem igår, efter en lång promenad i frisk luft. Första gången på hela veckan som jag var utomhus mer än till och från bilen. Friskluft är verkligen beroendeframkallande.

USA är annars på många sätt ett fascinerande land. Bland annat deras matvaror och syn på nyttigheter, vilket det kommer ett inlägg om i veckan.

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Anonymous Alma sa...

Härligt, ser fram emot reseskildring!

16 december 2012 kl. 22:08  
Blogger Malin Göranson sa...

Bra jobbat! Heja dig!

16 december 2012 kl. 22:21  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Det kommer :-) Måste bara bli lite mindre trött!

19 december 2012 kl. 20:32  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Tack :-)

19 december 2012 kl. 20:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida