Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

23 januari 2015

Tur att man kan roa sig själv!

Jag brukar försöka komma ut en stund mitt på dagen även de dagar jag inte tränar. Frisk luft och dagsljus gör att eftermiddagssömnigheten inte blir så stor.

Ibland får jag med mig sällskap och kan snattra lite också. Idag hade jag två olika sällskap på gång, men till slut blev det solopromenad. Ut kom jag i allafall, och tur var väl det!

För det hade ju varit dumt att missa allt det här: 

Slottsparken. Foto: M. Eklund


Vinterväg. Foto: M. Eklund

Vinterbacke. Foto: M. Eklund

Men dagens bästa var ändå micropromenaden från parkeringen till kontoret imorse. Var nästan svårt att kliva inomhus då.

Kylig morgon. Foto: M. Eklund

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida