Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

2 januari 2015

En fegis som längtar, och kanske inte är så feg...

Jag gick ett bra tag och funderade över om jag skulle våga. För även om jag var på två bloggträffar förra året så är det inte riktigt samma sak. Här snackar vi ju massor av träning! Och så ska man mingla och greja. Men så tänkte jag att asch, jag behöver nåt att se fram emot. Så jag vågade.



Det bästa av allt? Jag ska få gå på DANSPASS!

Har däremot inte bestämt mig än hur länge jag stannar i storstan. Jag menar, jag har ju faktiskt inte sovit hemifrån sedan Liten kom!

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Johanna sa...

Ska du jivea med Annika Sjöö? Det ska jag med! :-) och det blir rooooligt på BBC, lovar!

4 januari 2015 kl. 22:21  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Yes, det ska jag! Och med Oscar Jöback :-) Kuuuul!

6 januari 2015 kl. 18:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida