Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

30 november 2014

Julkalender på mitt sätt

För något år sedan gjorde jag en egen träningsjulkalender. Förra året har jag för mig att jag struntade i allt sådant. Det hade jag egentligen tänkt göra i år också.  Men så blev jag ändå lite sugen på den här:


Den innehåller liksom det mesta och är en himla bra mix. Jag har egentligen inga ambitioner att hinna alla "luckor" (med två jobb för tillfället, sjukdomar och vardagsbestyr och armhävningsutmaning). Men jag kan ju alltid göra som man ville göra med chokladkalendern som liten: tjuvöppna fler på samma dag. Eller helt enkelt ha en inspirationskalender i bakfickan att plocka det bästa ur. Påminna mig själv att ta en stund för min egen skull, när det passar.

Kan ju om inte annat bli skäl till lite tätare bloggande. Om jag hinner/prioriterar...

Vilken som kommer bli svårast? 17...

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Johanna sa...

Det här är den enda kalender jag också varit lite sugen på... men jag har inte riktigt tagit mig för att ladda ner och tänka igenom den. Kanske ska göra lite som du! :D

30 november 2014 kl. 20:13  
Anonymous Sara i Åre sa...

KUL att du är med!!

8 december 2014 kl. 20:11  
Blogger Malin - Lite längre sa...

:-)

21 december 2014 kl. 13:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida