Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

4 december 2012

Hej kundaliniyoga - lucka 4

Testade min andra nya yoga-DVD idag, och denna gång blev jag inte besviken. Riktigt sådär härligt välbehövligt fokuserande som jag nog bara upplever att kundaliniyoga kan vara för mig. Inte särskilt fysiskt utmanande pass, men det krävde fokus, andning och viss uthållighet. Precis som utlovat, och precis som förväntat.

Känner mig nu därför mycket lugnare i sinnet. Känner av (även om jag vetat innan också) vissa problemområden att fokusera mer på, framförallt kroppsligt. Denna kommer att användas fler gånger, definitivt! Och kanske kommer en utförligare recension framöver, om några veckor eller så.

Till dess: Mys i vintermörkret!

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tänker mig att jag nog borde testa det där med yoga, men blir alldeles förvirrad av alla varianter. Men nånstans måste man börja testomgången. Kunadlini låter lovande.

5 december 2012 kl. 12:22  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Lagom för mig är det i alla fall. Ger precis den där nedvarvningen jag behöver men har svårt att ta mig tid till annars.

5 december 2012 kl. 20:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida