Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

10 mars 2015

Träningsläger

Hela den här veckan känns som ett träningsläger på alla sätt och vis.

Jag är på kurs och tränar mig på nya saker. Därmed övar jag mig på en av mina svagheter: att kunna pladdra lika mycket som de där som pladdrar hela tiden. Eller att inte göra det och ändå känna mig good enough...

I och med kursen så tränar jag mig också på att sova borta utan dåligt samvete, och får en hel del möjligheter till fysisk träning här och var. 

Kommer nog vara ganska trött när jag kommer hem på torsdag, särskilt eftersom jag också blir ofrivilligt tränad på att inte äta så mycket som jag brukar... 

Samtidigt blir det ju en bra uppladdning för helgen, som ju kommer vara proppfylld med träning, och mer träning på att sova borta. Och på att inte förgås av längtan efter mina hjärtan utan njuta av allt annat roligt och härligt också. 

Utsikten på kursen till exempel!



Etiketter: ,

1 kommentarer:

Blogger Johanna sa...

Låter som en intensiv vecka! Tur att du hinner hem och landa ett dygn innan helgens äventyr :-) ses då!

12 mars 2015 kl. 20:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida