Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

23 mars 2015

Lever på hoppet

Ikväll var jag ute och lufsade en kort runda igen. Väldigt kort. Jag tänker att jag ska vänja knäna vid löpning igen. Hoppas att de ska samarbeta. För det är ju så härligt i skogen!

Men det verkar inte som att de ger sig utan kamp. Jag får nog ta i med rehab-hårdhandskarna framöver. För sluta drömma om och hoppas på smärtfria löpturer på tidiga sommarmorgnar, det tänker jag inte göra!


Det verkar förresten som att in-motion-fotandet också behöver lite rehab... Eller åtminstone finslipning.

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous helen sa...

Jag håller tummarna för att knäna ska hålla och att dom är lagomt iform till dom härliga sommarmorgnarna!

24 mars 2015 kl. 19:24  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Tack :-)

28 mars 2015 kl. 18:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida