Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

18 maj 2012

Laddar

Min Garmin 405CX ligger på laddning. Ipoden likaså. Själv laddar jag kroppen med nyttigheter och extra vätska. Mycket frukt har det blivit de senaste dagarna. Grönt också. Försöker få i mig ordentligt med kolhydrater också, det binder ju vätska om inte annat. För tanken är ju att jag ska springa/jogga 30 km imorgon. Känns lite läskigt. Vet inte riktigt om jag litar på mina vader, som just nu är mitt största aber. Vet inte om de håller så långt. Jag får köra på känsla och hoppas på det bästa. De kändes ju helt OK på Vårruset och efteråt. Men det är något som fortfarande gror i dem, eller egentligen bara i högern.

För säkerhets skull har jag därför laddat med rentvättade kompressionsstrumpor också. Man är ju långt ifrån snygg när man har dem på sig, men det är ju inte direkt folksamlingar där jag brukar springa långpass så det gör ju inte så mycket! Förhoppningsvis ger det åtminstone en placebo-effekt. Men för säkerhetsskull kryddar jag med lite Ormsalva också...

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida