Lite längre

- av glädje, i balans, med energi

4 april 2015

Förändringsfunderande i påsk

Nästan alltid när jag får lite ledigt några dagar så sätts förändringstankarna igång. Tankarna på både små och stora förändringar, som alla skulle göra skillnad på sitt vis.


Långfredagen spenderade vi mestadels utomhus. Avkompanjerade av en storslagen och snabbföränderlig himmel. Uppfriskande!


Jag tror det är ganska nyttigt att tänka förändring och förbättring. Även om det såklart också är viktigt att stanna upp och vara tacksam för allt man har. Som en liten familj där alla gillar att vara utomhus.


Inte alla har det, bara en sån sak. 

Men tillbaks till förändringar. Även bloggen drabbas av mina förändringstankar. Hur har jag inte riktigt bestämt än. Bara att.

Ha en fortsatt glad och mysig påsk!

Etiketter:

4 kommentarer:

Blogger Johanna sa...

Spännande. Och jag känner igen mig!

4 april 2015 kl. 22:48  
Anonymous Träningsblogga - Ida sa...

Tycker att våren överlag är en sådan årstid då man vill förändra mycket, smått som stort... Själv fick jag ett ryck och ändrade lite grejer hemma, köpte lite ny inredning och så där... En liten sak som gör skillnad :D

5 april 2015 kl. 13:44  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Ja, ibland känns det nästan lite spännande. Ny frisyr t ex, bara en sån sak. Måste funderas mycket på innan man kanske kommer till skott :-)

6 april 2015 kl. 18:44  
Blogger Malin - Lite längre sa...

Kanske är det så! Det nya som växer fram liksom. Nytt och fräscht hemma är alltid kul!

6 april 2015 kl. 18:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida